Tuesday 26 May 2009

Mee soto

setelah selesai semua rutin harian aku, jadi ape lagi aku pun melekat la kat depan komputer. anak2 biasa la main permainan dia orang. Mula2 teringat nak fon member kat M'sia, jadi aku pun fon la manja. Sembang dengan manja boleh tahan jugak la lamanya. Manja nie seorang member yang dah lamer ku kenal dan berharap akan kekal bersahabat dengannya hingga ke akhir hayat ku -AMIN-

Nie la rupanya orang yang aku maksudkan tu...MANJA. Tapi orangnya tak la semanja macam namanya...he2 gurau je awak!!! jangan marah.


sorry la awak saya n3 kan gambar awak yang cun melecun nie....he2 (model tudung la katakan)

Lepas borak ngan manja..cari la resepi mana la nak tau ade idea nak masak untuk makan tengah hari nie. tu la dapat idea buat mee soto nie.

sembang pasal mee soto teringat la pulak pada seorang member nie namanya baby...he2 nama manja dia. resepi mee soto nie aku dapat daripada baby la...yang diturun temurunkan dari mak dia kut. terima kasih baby bagi resepi mee soto yang emm sedap nie.

2 comments:

Anonymous said...

wah sedapnya mee soto ...dapat mana mee tu sue ? kat sini tak daq..kena la pakai mee spagethi jer... tepek la resepi mee soto tuuu...

humairah

tulip comel said...

he2...hanim kite pun pakai spagethi jugak cuma letak kunyit sikit. tuk resepi nati buat lagi sekali kite tepekkan kay.